Miss My MILO

PitaPata Cat tickers

Tentang Saya..

My photo
Keramat Au3, Kuala Lumpur, Malaysia

Click here and stand a chance to win RM8888 from Lelong.my

Friday, October 9, 2009

Raya..?

Share
Peh..
Raya taon neh mmg LEPU gile babeng..
tau LEPU tu ape?bukak la kamus k? hahahaha..
berbulu jek raye kat KL..
xdek mende langsung..baru aku paham perasaan mereke yg xpat balek kampung..
tapi aku balek kampung gak..raye ke-7 bru balek..

Pergh~
Lagi bebulu aku kat sane..
Kosong jek..
antu jek penoh..
seb bek aku bawak PS2 skali balek..
kalo x membuta je le aku kat sane.. haha.
anyway..
agak lambat gak aku post neh..
agak lame gak la aku x on blog neh..
rase cam xde sesape jek nak tgok blog akuh..
rase cam aku mencarot sorang2 pon ade.. wakakaka..
da le..
PUASA sebulan..
so RAYA pon sebulan..
selamat hari raye~
nah duet raye
.. haahaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...