Miss My MILO

PitaPata Cat tickers

Tentang Saya..

My photo
Keramat Au3, Kuala Lumpur, Malaysia

Click here and stand a chance to win RM8888 from Lelong.my

Thursday, June 17, 2010

Arghhh~!!!

Share
Aku adalah lelaki..
Yang tak pernah lelah..
Mencari wanita..
Aku adalah lelaki..
Yang selalu gundah..
Menunggu wanitaku..
*nyanyi lagu samsons - naluri lelaki kejap*

haishoooo..
tensen2.. aku tensen sebab ape?
sebab aku tak reti bergaul ngan BLOG.. haha..
aku tatau ape nak cite kat BLOG.. saje nak menjinak-jinakkan diri dengan BLOG..
ternyata.. BLOG bukan LIFE aku.. LIFE aku mungkin GAME dan KOMIK aje kot.. hahaha..
tapi aku dengki la tengok orang lain punye BLOG.. puss.. mantop..
seperti BELIAU <--- klik
dan DIA <--- klik

yg BELIAU nie.. aku tatau la otak ape jenis la kan.. BLOG die penoh.. follower pon ramai.. idea mencurah2 masok nak buat esei? tapi aku tgok seakan2 diari pon ade..
ape yg BELIAU carot2 kat BLOG BELIAU pon aku tatau la.. aku bukan bace sangat pon sebab aku x suke bace esei yg panjang2.. hahaha..

yg DIA nie plak.. hmm.. BLOG beliau.. amatlah simple tapi menarik mate aku nak tengok lame2 BLOG die.. sebab lawa+simple da bla bla bla.. =D
aku tatau nak kate ape tapi aku suka design BLOG die sebab tu aku selit link ke BLOG DIA kat sini..

bila di pikiaq2 balik.. kalo nak dibandingkan aku ngan mereka.. aku nie bukan pompuan.. mereka da biasa tulis2 diari.. sebab tu buat BLOG berjela-jela..
aku plak.. just giving information tentang dunia INTERNET nie siket2.. tu pon.. aku tatau la ade orang datang melawat ke tak aku punye BLOG nie.. kesian kat aku kan kan?
aku ter pikiaq nak bagi tutorial pasal photoshop ke ape ke kat BLOG aku nie.. tapi PC aku nie plak LEM siket.. nak record ANYTHING on PC pon payah.. haha.. lagipun BLOGGING kan boleh buat duet.. aku nak la gak try rase duet dari BLOGGING.. =DD

ntah ape la yg aku carut2 kat atas nie.. yang da terbace tu lantak korang la.. korang yg pegi bace sape suroh? hahaha..

*jom layan lagu Travie McCoy ft. Bruno Mars - Billionaire*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...